Wednesday, September 20, 2006

Produktiv

Nok en produktiv kveld er forbi. Nok en kveld uten noe arbeid gjort, og nok en kveld med et selvtilfreds smil over munnen min. Hvorfor? Det aner jeg faktisk ikke. Av en eller annen grunn finner jeg meg fasinert over min egen slakkhet. Du kan kalle meg patetisk, for det er jeg.

Liste over ting jeg ikke gjorde i kveld:

- Arr/komp lekse
- Sende timeliste til Arbeidsgiveren min(som egentlig skulle sendes for en måned siden)
- Sende reiseregning til EO
- Sende faktura til Stavanger 2008
- Lage oppvarmingsprogram i Ensembleledelse
- Øve på Piano
- Rydde rommet
- Spise(det er langt til kjøkkenet fra stolen min)

Kontra. Ting jeg gjorde i kveld, som ikke kommer til å ha noen som helst betydning for fremtiden min:

- Sett den nyeste Prison Break Episoden
- Lekt i Finale
- Refreshet diverse internettsider i det uendelige
- Moret meg med å sende en ekkel link til Jan Richard

Vent, den siste der vil kansje få en betydning for meg senere. Jan Richard lovte meg smerte på skolen i morgen.

Uannsett, det var alt for denne gang.

Pål

1 comment:

Pål Rake said...

UTROLIG MORSOMT!

å eg lo høkt av timelistå, for eg he hellar ikkje levert den på ages