Sunday, September 17, 2006

Natt

Dette er det første innlegget mitt i denne bloggen. Jeg har hatt mange blogger før, men det har liksom blitt med det ene, første innlegget i hver av dem. Av typen: "Hehehe, jeg vet ikke hva jeg skal skrive, så jeg bare skriver skit heheeh". Derfor har jeg tenkt å prøve å få en litt mer seriøs blogg her. I dag har jeg faktisk noe å skrive om.

Tidligere i kveld var jeg på en real laber fest på Bryne. Det hjalp ikke på at min ellers gode venn Richard begynte å oppføre seg temmelig dumt etter hvert som halvliterne styrtet innpå. Jeg frøys, jeg var trøtt og de jeg kjente der var enten kjempetrøtte, eller oppførte seg dumt. Det løftet seg litt da Ingar kom, og etter hvert bestemte vi oss for å reise hjem. Jeg ville ta nattog hjem, men da jeg kom ned på Bryne Stasjon fant jeg ut at det var 2 timer til neste tog hjem gikk. 2 timer. Hvilket idiotisk system er det egentlig? Første tog etter midnatt hjem gikk 0013. Neste tog gikk 0254.

Anyway, jeg gikk tilbake til "festen", og til min store overraskelse tilbydde Ingar å kjøre meg hjem til Egersund. Fra Bryne. Innom Ganddal med Richard først. Det er langt.
Ellers var det en grei hjemtur. Jeg viste Ingar og Line litt av Egersund og mitt nærmiljø på veien, men de viste heller dårlig interesse til det, og ville heller høre på Nick Cave fra Mobilen til Ingar. Takk for turen Ingar. :)

Da jeg kom hjem satte jeg meg her. Så oppdagde jeg plutselig 2 døde insekter på gulvet ved siden av meg, og det slo meg. Hva døde dem egentlig av? Jeg mener. De ser helt naturlige ut, men de ligger bare der, døde. Var det sult, for mye varme, eller rett og slett bare livets gang? Synd at jeg aldri får svaret på det spørsmålet, men jeg antar at jeg alltids kan spekulere.

No comments: