Friday, January 20, 2012

Hår


Hår heter denne bloggposten. Jeg har de 10 siste årene hatt hår over øra, blondt sådan.
I oktober ble til at jeg farget håret svart for å kunne ligne en viss herr Skrillex på halloweenfest. Kjempemoro der og da. Hårfargen som ble benyttet skulle gå ut etter 20 vasker for at jeg skulle slippe å se ut som en hipster lengre en nødvendig.

En skulle tro at når en hårfarge markedsførte seg selv under navnet "20 wash", at det da faktisk skulle gå vekk etter 20 hårvasker?

Vel, den gang ei. Etter 20, 30 og 40 hårvasker var det så godt som ingen forandring, bortsett fra en flatterende blond ettervekst som etterhvert sterkt begynte å melde sitt nærvær.

Hva gjør man? Farger håret svart på nytt? Nei. Jeg ville ikke bli slave av hårfarging for resten av livet.

Betaler i dyre dommer for avfarging hos frisøren? Nei, jeg har aldri vært fan av å kaste bort penger på den slags, og hvertfall ikke i dette tilfellet.


The point of no return...

No country for old men?
Bare skabbete...
Resultatet!

No comments: