Friday, November 13, 2009

Fiseapplikasjoner til iPhone

Etter å ha vært iPhone-bruker i halvannet år har jeg nylig kommet over en nisjè i iPhone-applikasjoner som mildt sagt er... eh.. interessant? Vi snakker selvfølgelig om fiseapplikasjoner til iPhone.

Ettersom jeg ikke kommer på et bedre adjektiv for å beskrive fenomenet jeg fant i app-store, kommer jeg nå til å starte en ny serie med blog-poster for å få litt klarifikasjon rundt denne merkverdigheten. Hva er det med disse programmene, og hvorfor håver selskapene som produserer disse type applikasjoner inn Titusener av kroner hver dag?

I første post skal jeg ta for meg applikasjonen, hold dere fast;

GIRLS + GUNS + FARTS!


Jeg måtte le litt da jeg leste denne tittelen. Denne fiseapplikasjonen har i hvertfall ikke noen villende tittel. Programmet er nøyaktig det det lover.

Du får en rekke rykende heite babes, iført automatvåpen og pistoler i ekte amerikansk patriotisk stil, samt to knapper under hvert bilde pålydende teksten "SHOOT" og "FART".

Du gjettet kanskje riktig. Du kan nemlig akkompagnere bildene av de tilsynelatende "trigger-happy" jentene med lyder av enten fis eller våpen. Hva mer kan en mann ønske seg? Fisehumor har vært en slager i humor siden tidenes morgen, og hva er vel mer mandig enn skytevåpen?

Personlig har jeg aldri vært noen stor fan av fisehumor, men det som er gøy med det, er at du kan le av at det eksisterer. Så til alle dere indirekte fisehumor-likere der ute: Nyt noen screenshots fra dette bemerkelsverdige iPhone-programmet:



Neste uke: FART PIANO

1 comment:

Synne said...

Du er søt du.