Friday, December 07, 2007

Oppdatering

Heisann

Det er utrolig lenge siden jeg har postet noe nytt på denne bloggen min nå, så jeg tenkte jeg kunne poste en liten oppdatering om hva jeg har bedrevet tiden med i det siste.

Jeg går for øyeblikket på Trøndertun Folkehøgskule der jeg studerer Rock. Dette er veldig lærerikt og spennende, og jeg får muligheten til å jobbe med kjempemange fantastiske musikere. Spiller i 5 band her på skolen:

- Et Toto cover-band. (keys+vokal)
- Et Dream Theater cover-band (keys+vokal)
- Et Steely Dan cover-band(vi heter Stilig Band!) (keys+vokal++++)
- Inkprint (et Gentle Giant-inspirert progrock-band) (keys+koring)
- Et progmetalband.(vokal)

Utrolig inspirerende og kjekt.

Prøver meg også på å skrive litt musikk selv for tiden. Har skrevet noen pianolåter, og prøver å skrive litt tekst til. Får se ut på nyåret om dette blir noe mer enn bare piano.

Ellers er jeg med i en talentkonkurranse på TV-Vest som heter "The Lipa Dream", der vinneren får 3 år gratis skolegang på Liverpool School of Performing Arts. Har absolutt lyst å gå på den skolen.

Hvis dere vil følge med på hvordan det går, kan dere sjekke det ut her:

http://aftenbladet.no/tvvest/lipa/

Jeg tviler egentlig litt på at så mange vil lese dette her, så jeg skriver det egentlig litt til meg selv, slik at jeg kan se tilbake på hva jeg gjorde.

Ellers er jeg å finne på både Facebook, Myspace og MSN!

Nok nå.

Takk.

No comments: